niedziela, 29 stycznia 2012

Ściąganie miar

No to jak mówiłam  wszystko wyrysowane , przepraszam że tak późno ale najpierw zawał sprawdzianów na jeden tydzień ,a potem choroba .  I przepraszam za jakość zdjęć , aparat wyładowany więc zrobiłam komórką . Nowszy model ale nie ma flesza , aparat ma  beznadziejny eh... żałuje wyboru . No ale nie zanudzam już .

Więc tak to wygląda :




No więc tak to wygląda :) Nie mam profilu dolfi na razie , bo kombinuje z ustawieniem zdjęcia . Wzrost nie chce się dopasować do tego który sobie wyznaczyłam . Mała będzie mniej więcej taka jak śliczny Yukio rudej myszki :) 

2 komentarze:

  1. Naprawdę da się zrobić taką lalkę!? Ojeej! Dodam się do obserwatorów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No pewnie ^^ Wreszcie przyszły moje wyczekiwane ferie więc zabieram się za robotę . Opisze gdzie co kupiłam w środę/ wtorek . Zależy jak będzie z dostępem do końca bo wyjeżdżam wtedy do babci .

      Usuń