piątek, 20 stycznia 2012

Coś dla ułatwienia pracy ^^

Heyoo ^^
Ponieważ na jednym filmiku na yt z procesu tworzenia dolfie zauważyłam książkę o ich tworzeniu  + moja wczorajsza burza mózgów i wysilenie się do intesywniejszego myślenia heh ... pomyślałam że ta dziewczyna gdzieś ją kupić musiała i dzisiaj właśnie znalazłam na necie taka książkę do ściągnięcia . Linka tu macie :

http://www.mediafire.com/?vtzd59ry5l0xxr5

Ciekawe rzeczy można znaleźć  , nagle wszystko staje sie jasne :D
Gazetka po bodajże japońsku (?) nie przyglądałam się napisom więc nie wiem . *na stronce z której ściągałam można znaleźć świetne japońskie magazyny , cudaaa ^.^ * Nie moge się doczekać ferii ^^ wreszcie w ruch pójdzie glinka . Nie pisałam teraz bo mamy zawał nauki jak nie testy próbne 3 gim  to prace klasowe , kartkówki i bóg wie co jeszcze . Nawet sama Ania ( Quina ) nie ma kiedy dodać się do współautorów bloga . :/

Żeby nie zanudzać wam powiem tylko tyle , że następna notka będzie na temat  ściągania i mierzenia wymiarów  projektu lalki. Pojawi się w formie rysunku , wyrysuje wszystko mam nadzieje , że w ten weekend . W następny weekend też mam nadzieje pojawi się już 2 etap tworzenia , czyli wypełnienie dolfi . Taka jej "pierwsza forma " :P

* A no w ferie notki raczej się nie pojawią bo będę zajęta tworzeniem artystycznym i na ten czas wyjadę do babci , w domu nie mam warunków * ciekawski młodszy 4 letni brat * >.< Z góry przepraszam ale możecie się cieszyć że po feriach zawale was ,dosłownie :p , górą notek .


Żeby nie było pusto :

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz