niedziela, 1 stycznia 2012

Ohayou wszystkim ^^

Ponieważ jeszcze nas nie znacie wypadało by się przedstawić więc ja nazywam się Iza ( można mówić Azu ) , a moja koleżanka Ania ( przedstawi się w następnym poście żeby nie było zamieszania :D ).
Niedawno skończyłam  15 lat , niedawno bo 5 dni temu :P
Jeszcze trochę i kończę gimnazjum z czego bardzo się cieszę  .
Masa nauki , niezliczona ilość załamań nerwowych , chyba pierwsze stadium depresji xdd i masa dziwnych ludzi O.o
To tak w skrócie 3 lata z mojego Gim heh :>
Wyglądu nie opisuje bo to  chyba nieistotne . Po prostu przeciętna nastolatka , nigdy się nie maluję po prostu nie wychodzę wyglądem poza tłum .
Teraz może co lubię , kocham i nie znoszę + co robię .
Kocham dolfie , pullipi , dale i inne ślicznotki ,oraz innych ślicznych panów ^^ Do tego zwierzaczki , słodycze  , wszystko co z Japonią związane , anime jak i manga , ubrania i dodatki :D i dużo by tu wymieniać więc chyba starczy .
Nie lubię : Byul ( chyba tak się pisze xd ) , pająków , węży , większości owadów , gdy nie ma słońca , fałszywych ludzi , znęcania się nad zwierzętami …
Rysuje , maluje , rzeźbie , śpiewam ( nie jakoś pięknie ale lubię ) , i bardzo chce jeszcze grać na gitarze elektrycznej ( takową dostane za dobre świadectwo czyli pasek na świadectwie , życzcie mi powodzenia xdd )

To chyba tyle , a i może dodam że tak naprawdę jestem nieśmiała .
Pewnie jeszcze czegoś nie napisałam więc można zadawać pytania :D 

Edit. Jak macie jakieś pytania co do poradnika i co do dolfie to chętnie służymy pomocą :D 
Niedługo dodamy posta już związanego z dolfami , a mianowicie 1 kroki w tworzeniu swojej dol .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz