niedziela, 1 stycznia 2012

Powitanie


Witam was serdecznie na naszym blogu :D
Zostanie on w większości poświęcony cudnym lalkom bjd ( Ball jointed dolls ) , czasami pewnie wrzucimy jakieś posty niezwiązane z nimi ale z pewnością będzie ich mało . Historia z tymi lalkami zaczęła się jakieś 2 lata temu , Ania wysłała mi stronę z lalkami którymi się zachwycałyśmy ale po spojrzeniu na cenę zachwyt znikł i lalki poszły w zapomnienie .
I tak o to ja ponownie w wakacje dzięki blogowiczkom ( np. ruda mysz , Bovary , selemia i wiele innych ) przypomniałam sobie o tych cudach .
Z ciekawości wpisałam w wyszukiwarkę jak zrobić własną bjd ( po angielsku) , chociaż byłam pewna że nic nie znajdę , a tu proszę jaka niespodzianka .
Lalki zrobić można :D Moja radość nie do opisania . Oczywiście Ania o całej sprawie poinformowana została i tak samo jak ja ucieszyła się z tej informacji .  Ponieważ z angielskim u mnie nie bardzo ( podstawowe i podręcznikowe słówka tylko kojarzę hi hi ) to pomyślałam że może znajdę coś po polsku i znalazłam ale niestety tutorial niedokończony . No i właściwie dlatego powstał ten bloog .
Mało jest blogów o tym jak je zrobić więc zbierzemy wszystkie info w jeden poradnik , który z pewnością komuś się przyda . ^^

Przedstawimy się w następnym poście . ^^


PS. Ponieważ to moja pierwsza notka mam takie pytanko i proszę o szczere odpowiedzi jak wam się podobała :D ?
(Wiem moja interpunkcja powala , ale pracuje nad tym ;) )

2 komentarze:

  1. Jesli jest ciekawie to zawsze jest OK.A zapowiada sie bardzo ciekawie:]
    Czekam na wiecej info,bo ciekawam bardzo:]
    Pozdrawiam cieplo:]

    OdpowiedzUsuń
  2. :) To cieszymy się bardzo ^^ !
    1 obserwator bloga .

    OdpowiedzUsuń